Změnou dodavatele získáte
- Nižší cenu el. energie - celková výsledná cena el. energie bude pro Vás o cca 6 - 10 % nižší, než je cena od stávajícího dodavatele, společnosti PRE a.s..
- Pravidelné vyhodnocování odběru - ČE a.s provádí pravidelně vyhodnocení jednotlivých odběrů a následnou optimalizaci spotřeby, sazby a poplatků za hlavní jistič. Tím lze dosáhnout v některých případech další cenové úspory, a to dokonce i v položkách regulovaných služeb.
- Přesnou fakturaci - již žádná fakturace na základě odhadu spotřeby, stavy elektroměrů dodává odběratel (jako správci domu zařídíme - odečteme a nahlásíme).
- Pravidelnou roční fakturaci - ČE a.s. fakturuje měsíční či čtvrtletní pevné zálohy (lze nastavit trvalý příkaz v bance), zúčtovacím obdobím je vždy kalendářní rok (leden až prosinec). Včasnou fakturací vždy za uplynulý kalendářní rok dochází k zjednodušení ročního vyúčtování služeb bez nutnosti dohadných položek či časového rozlišení fakturace. Faktury jsou zasílány poštou, elektronicky ve formátu pdf či v datové formě (přímý převod do účetnictví). Společná fakturace za všechny odběry je samozřejmostí.
- Přístup do webového portálu - ČE a.s. umožňuje svým klientům nahlížet přímo do své webové aplikace s možností kontroly historie spotřeby, placení záloh či fakturace (s možností stáhnout si jakékoli faktury).
Co zůstává
Odpovědi na nejčastější dotazy!
Hlášení poruch a jejich odstraňování
za funkčnost distribuční soustavy elektrické energie je vždy odpovědný distributor - v případě Prahy společnost PREdistribuce, a.s. (nezaměňovat s PRE a.s.), řešení poruch v dodávce el. energie je tedy v případě jakéhokoli dodavatele vždy stejné jako dosud.
Kvalita dodávek el. energie
není ovlivňována dodavatelem elektrické energie, ale distributorem, tedy PREdistribuce a.s.
Jedna faktura za el. energii
i nadále budete dostávat pouze jednu fakturu, a to jak za dodávku el. energie, tak i za služby distributora (např. namísto od PRE a.s. od ČE a.s.).
Kontaktní formulář
Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.