Elektronická správa
Součástí poskytovaných služeb je zpřístupnění údajů zpracovávaných správcem prostřednictvím internetu.
Dle našich zkušeností přispívají tyto služby ke zvýšení transparentnosti správy a efektivnější komunikaci mezi klientem a správcem. Umožnosti snadnou kontroly činnosti pro členy kontrolní komise či revizory. Umožnosti okamžité reakce na podněty odkudkoliv. Samozřejmostí je zabezpečený přístup pouze pro oprávněné osoby.
Správa on-line
K prohlížení údajů o Vašich nemovitostech, stavu finančních prostředků, stavu neplatičů, fakturace, stavu povinných revizí nabízíme klientům službu Správa on-line. Tato služba je k dispozici určeným zástupcům vlastníka domu. Pro Vaši představu jsme připravili malou ukázku. Následujícím odkazem budete přesměrováni na přihlašovací stránku. V případě potíží či nejasností kontaktujte technickou podporu . Pro vstup do systému použijte tyto přihlašovací údaje :
Webové stránky
Nabízíme také pro své klienty možnost vytvoření vlastního informačního portálu, který může sloužit jako zdroj informací nejen například pro členy družstev nebo i pro samotné nájemníky. Zde mohou být informování o různých aktualitách, plánovaných změnách nebo i o výsledcích shromáždění vlastníků apod..
Malou prezentaci naleznete zde na http://www.ikon.eu/ukazka
Jedná se o stránky napojené na jednoduchý publikační systém umožňující kompletní správu nad obsahem a to bez další znalosti tvorby webových stránek. Pro správu nad obsahem vám stačí základní znalosti práce na PC a minimální znalost s textovým editorem jako je MS Word.
Pokud jste naším klientem a máte zájem o takový portál, napište nám na podpora@ikon.cz. V krátké době stránky zřídíme, zašleme přihlašovací údaje a můžete začít.
HELPDESK
je systém postavený na webovém rozhraní, které umožňuje uživatelům přístup odkudkoliv, kde je možnost připojení k internetu, stejně tak jako běžné internetové stránky. Funguje i na tabletu či mobilu.
Tento nástroj nám především umožní řešit problémy a požadavky mnohem rychleji, efektivněji a přehledněji než tomu bylo doposud a proto věříme, že
bude přínosem i pro vás.
Výhody služby:
- možnost zadávat požadavky on-line
- sledování průběhu řešení Vašeho požadavku
- osobní zodpovědnost
- přehled o všech požadavcích a průběhu jejich řešení
- informovanost všech zúčastněných
- včetně příloh (fotografie, dokumenty ..)
… a mnoho dalších