Volná místa
Do našeho týmu hledáme pracovníky na pozice :
Pro základní orientaci uvádíme výtah z pracovní náplně. Pokud Vás některá z uvedených pozic zaujala, zašlete svůj životopis a kontaktní údaje na rychlý kontakt.
Referent správy nemovitostí - provozní technik
- pečuje o provozuschopnost stanoveného bytového a nebytového fondu, provádí preventivní technické prohlídky objektů;
- zajišťuje potřeby běžné údržby a oprav a navrhuje opravy, rekonstrukce a modernizaci objektů;
- vystavuje objednávky resp. uzavírá smlouvy na provedení konkrétních dodavatelských prací dle dispozic;
- kontroluje plnění dodavatelem prováděných prací a provádí jejich fyzickou přejímku;
- plánuje termíny provedení technických revizí tak, aby byly v souladu s příslušnými ČSN a zajišťuje odstraňování závad zjištěných při těchto technických revizích;
- kontroluje faktickou i formální správnost přijatých faktur za opravy i za dodané služby;
- sleduje průběh záručních lhůt a zajišťuje reklamační řízení;
- sleduje a kontroluje včasnost, úplnost a kvalitu dodaných služeb;
- udržuje osobní kontakt s klienty a vyřizuje záležitosti týkající se problematiky bytů a společných prostor domů ;
- vede předepsanou technickou evidenci a doplňuje nové údaje do pasportů svěřených domů a jednotek (bytů, nebytových prostorů ... );
- spolupracuje s účetní při vedení evidence nákladů za dodané služby do jednotlivých objektů a stanoveným způsobem využívá výpočetní techniku ke sledování nákladových položek i položek předpisu nájemného;
- obsluhuje výpočetní techniku při zpracování určených evidencí;
- vyřizuje běžnou korespondenci s uživateli týkající se svěřené oblasti;
- zajišťuje plnění dalších úkolů v kvalitě a termínech podle pokynů bezprostředně nadřízeného pracovníka a podle závazných interních předpisů vydaných organizací.
Účetní
- zajišťuje platební styk (příkazy k úhradě, trvalé příkazy, ve zvláštních případech výběr nebo vklad hotovosti) s příslušným bankovním úřadem resp. odpovídá za včasné vyhotovení příslušných platebních dokladů;
- zpracovává klientem nebo vedením organizace požadované statistické údaje;
- vede evidenci faktur za provedené práce i faktur za dodané služby a kontroluje jejich formální správnost, a to zejména na výši dodavatelem účtované sazby DPH;
- zajišťuje evidenci jednotlivých došlých plateb a odpovídá za faktickou správnost přiřazení těchto plateb k předpisům;
- v případě plateb přes kontroluje částky zasílané inkasním střediskem pošty na příslušný běžný účet;
- zpracovává pravidelné účetní uzávěrky podle metodiky platné pro příslušný účetní okruh
- zpracovává roční účetní uzávěrky a připravuje podklady pro zpracování daňového přiznání;
- vede evidenci všech daňových povinností jednotlivých klientů organizace;
- obsluhuje výpočetní techniku při zpracování určených evidencí;
- vyřizuje běžnou korespondenci s uživateli týkající se svěřené oblasti.
Kontaktní formulář
Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.